An Unbiased View of نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

پس از فعال شدن حساب کاربری افراد مجاز به شروع فعالیت سرمایه گذاری و خرید و فروش بیت کوین در بازار ارز دیجیتال می باشند . اما دقت شود از آنجایی که این بازار به شدت پر ریسک می باشد لذا لازم است تا سرمایه گذاران قبل از شروع فعالیت در آن به مطالعه دقیق و استفاده از مشاوره سرمایه گذاری بیت کوین پرداخته و با آگاهی کامل به انجام معاملات در آن بپردازند .

معاملات این مارکت دارای ۲۵ درصد تخفیف در کارمزدها هستند.

انتقال ارز دیجیتال خریداری شده در صرافی خارجی به کیف پول

کیف پول بیت کوین را می‌توانید مانند حساب بانکی خود در نظر بگیرید که از آن می‌توان برای دریافت، ذخیره و ارسال بیت کوین استفاده کرد.

استفاده از بایننس شاید در ابتدا کمی مشکل به نظر برسد؛ اما پس از انجام چند معامله آرام‌آرام به آن تسلط پیدا می‌کنید.

فراموش نکنید که هر کدام از کیف پول‌ها انتخاب کردید، آن را از یک منبع معتبر تهیه کنید.

بهترین روش خرید بیت کوین در ایران چیست؟ این کاملاً سلیقه‌ای است و هر کس نسبت به شرایط خود راهی برای خرید بیت کوین انتخاب می‌کند.

برای اطمینان بیشتر از تعهد و کیفیت کار یک صرافی، پرس‌وجو بهترین راه است. گروه‌های تلگرامی یا بخش پرسش و پاسخ سایت ارزدیجیتال (استک) یکی از بهترین جاهایی هستند که می‌توانید در صفر تا صد خرید ارز دیجیتال آنها از اعتبار یک صرافی مطمئن شوید.

مثلاً فرض کنید قصد داریم خیلی سریع با استفاده از بیت کوین، ریپل بخریم. برای این کار از قسمت فرم خرید ریپل در صفحه معاملات اقدام می‌کنیم.

انتقال ارز دیجیتال خریداری شده (معمولا تتر) به یک صرافی خارجی

در صورت رخ‌دادن هرگونه کلاهبرداری، هک و یا عدم وفای به عهد در فضای ارزهای دیجیتال، شخص می‌تواند شکایت رسمی ارائه دهد و دادگاه به آن رسیدگی خواهد کرد.

آیا باید حتما یک بیت کوین بخرم؟ نه، بیت کوین به واحدهای کوچکتری تبدیل می‌شود. مثلاً شما می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین را بخرید.

مشخصات خود را ثبت و تصویر کارت ملی خود را در سیستم بارگذاری نمایید. اگر اسکن آن را ندارید از دوربین موبایل استفاده نمایید و یک عکس خوانا بگیرید.

در سال ۲۰۲۱ با افزایش فشار قانون‌گذاران به بایننس، این خطر بیشتر از قبل هم شده است.

Report this wiki page